Motivtårta - SIK

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering!

Jag fick som sagt en beställning på en Skövde IK tårta och den skulle ätas i fredags så i torsdags bakade jag ihop den!


Bild tagen av mig när den blev klar


Bild tagen av Perka som beställde den!

Denna tårta innehöll chokladbottnar (bakade tre stycken rulltårts-bottnar och la rakt över så den blev mer rektangulär) med chokladmousse samt glasskräm. Täckt i blå, gul och röd marsipan!

Tårtan var jätterolig att göra och visst hade jag kunnat göra det lite bättre för tyvärr sprack marsipanen längst ner lite men jag hoppas att man inte tänkte på det så värst mycket!

Jag tror även att Skövde IK vann fredagens match mot Mariestads Bois bara för att jag hade bakat en så god tårta till största fanet (Perka!) :)


Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Fan va snygg!

2010-12-15 @ 19:16:08
URL: http://hannafindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0