Planering planering...

Hallå allesammans!

Sitter och filurar på nästa veckas tårtbak!
Ska göra en rektangulär 16-18 bitars tårta åt min mammas och min +pappas jobbarkompis som är ett stort Skövde IK-fan! Själv är jag ju Mariestads bois-fan så det gör ju lite ont i hjärtat men ska bli så kul, det är ju alltid kul att göra tårta :D

Jag fick fria händer för själva smaksättningen (det var ju bara loggan som var helig!) och jag tror det blir chokladbottnar med glasskräm och chokladmousse!


Sen ska jag göra 2 eller 3 tårtor till min +mammas 40 årsfest hon ska ha för sina arbetskamrater.
Vi får se vad det blir där!

Ne nu väntar lite vardagssysslor som disk!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Perka

Det blir väl bild på tårtan här på bloggen sen:)



2010-11-11 @ 13:36:09
URL: http://www.rebellerna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0