Uppskattade tårtor!

Har varit och firat Karin nu ikväll!
Hon blev ju så glad för tårtorna igår och det gör mig så glad :)

När vi kom dit var redan den vit/rosa tårtan uppäten! Suveränt, den måste ha varit god! Hon hade haft gäster sedan kl 13 så när vi kom dit 18.00 fanns det inget kvar av den! Själv smakade jag på korgtårtan med blåbär och den va riktigt riktigt god! Kanske ska prova på lite småändringar i min egna blåbärsmousse men den var ändå jättebra!

Nu är det dags att lägga sig, klockan blir 01.00 innan jag hunnit i säng och kl 9 ska jag upp och dra fram kaveln och sockerpastan igen! Tre tårtor till min underbara låssasmamma ska det bli!

God natt!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0