Vem är jag?

Jag lovade att jag skulle skriva ett inlägg och berätta lite om mig och här kommer det!

Mitt namn är Linnéa och jag är 18 år gammal. När jag inte bakar tårtor så umgås jag med min pojkvän, mina vänner, dansar afrikansk dans och går sista året på gymnasiet. Jag studerar på Music and Production i Skara med inriktning Instrument/Ensamble och mitt huvudinstrument är sång! Sedan tre år tillbaka har jag även varit cirkelledare för studiecirklar för människor med någon form av funktions- eller förståndsnedsättning.

Tårtbaket är ett nyvunnet intresse som jag verkligen brinner för nu! Det är så himla roligt!
Jag vill testa på allt man kan göra inom tårtbak och kommer se till att jag gör det, sakta men säkert!
Så nu tänker jag testa på o ha mitt egna lilla tårteri och så får vi se vad det leder till!



Hejsvejs!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0