Anton 20 år

Som jag skrivit innan så skulle jag baka 20 årstårtor till min svärmors arbetskamrats son Anton som fyller år idag, grattis grattis!
Önskemålet var vanliga prinsesstårtor och så blev det... nääääästan!

Tyvärr har inte jag och grön marsipan varit vänner idag så en riktigt klassisk prinsesstårta kunde denna tårta inte riktigt bli, och jag hoppas verkligen att födelsedagsbarnet kommer tycka om den ändå!
Själv tycker jag att jag lyckades göra en ganska bra räddning trots allt!



Ljusa bottnar
Jordgubbssylt
Vaniljkräm
Grädde
Grön och marinblå marsipan
Florsocker




Denna blev mer traditionell, men som sagt, jag och grön marsipan var inte vänner idag så tyvärr blev det lite veckigt, men jag är nöjd ändå!
(Tårtan står i en ouppvikt tårtkartong!)

Ljusa bottnar
Jordgubbssylt
Vaniljkräm
Grädde
Grön marsipan
Röd marsipan med jordgubbssmak
Vit kristyr
Florsocker



Hoppas det smakar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0